NEJ till banan i håret!

Använd ALDRIG en hårmask med mosade bananer i. Jag gjorde en egen hårmask med yoghurt, honung och banan en gång och jag gör aldrig om det misstaget igen! Den är väldigt näringsrik men här kommer det som gör att man absolut inte ska ha banan i håret:

* Det ser ut som spya
* Det luktar illa
* Man känner sig illamående när man smetar in det
* Det är stora bananklumpar som fastnar i håret

När man smetar in den i håret kan man likna det med att smörja in sitt huvud med illaluktande spya! Jag hade bara kvar den i 15 sek eftersom den luktade så äckligt!. Sen gick det inte att få ur den! Massor av klumpar fastnar i hårbotten. Tillsist fick jag använda en luskam! Usch, jag blir illamående när jag tänker på det!



Kommentarer
Postat av: Nous

Ehrm... Tack så himla mycket för denna information :O

2009-10-29 @ 12:59:52
URL: http://nouss.blogg.se/
Postat av: lova

HAHAHAHAHAHAHA

2009-11-01 @ 17:14:27
URL: http://awezomeshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0