Ägg + Kenza

En sak som är så himla konstig är hur vi blir sjuka på samma dagar, alltid! :S
Idag så tänkte jag att jag skulle göra något gott till lunch så jag tänkte göra äggröra.
Tyvärr blev den inte alls bra, alldeles ljusgul och smakade ägg! Visst är det ägg i äggröra men den brukar inte smaka så mycket ägg iallafall.
Bu för äggröra!



Vi kom på förut att Kenza inte riktigt verkar vara sig själv på sin blogg. Där framstår hon som jätteglad och snäll på alla vis fast hon verkar lite annorlunda i verkligheten XD
Har ni sett på intervjun på MTV när Kenza och Mirre intervjuar Tokio Hotel? Det ser ut som Kenza bara flörtar med Tom hela tiden och inte gör det så seriöst eller professionellt. Sedan på Meet and Greet:en säger hon "Zeig Mir Deine Pflaumw" till Tom som om hon inte vet vad det betyder! Tom mumlar iallafall nåt och sticker, haha!

(Bild från kenza)


Kommentarer
Postat av: muhamed

HAHA! :D Vem skrev detta inlägge??? :DD

Jag skrev just ett typ likadant XD

2010-03-11 @ 14:59:53
Postat av: L

jag gjorde!!!!!!!

2010-03-11 @ 15:04:00
Postat av: Anonym

Jag tycker exakt samma om Kinsa. :C

2010-03-11 @ 15:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0