Tummen Upp För:

Trevliga Busschaufförer
Nästan alltid när man går på bussen brukar Busschauffören inte säga någonting. Ibland kan de se på en halvsnällt men oftast kollar de bara surt och trött! (Stackarna, kan de inte försöka vara lite gladare?)
Därför blir man oftast vääldigt förvånad om en Busschaufför glatt säger hej till en när man går på!
För ett tag sen när jag åkte buss på morgonen var det en jättepigg chaufför, jag la knappt märkte till att han bara: "GODMORGON!" jätteglatt när jag gick på, jag kom snarare på långt efter jag gått förbi chauffören att han sagt något, och det var ju lite försent att säga Godmorgon tillbaka då haha. (Skulle jag skrikit genom bussen?! Najj...)
Dessutom sa han Godmorgon till varenda person som gick på bussen men för det mesta fick han väl bara trötta miner tillbaka haha.
Så TUMMEN UPP för trevliga busschauförrer! Yay fortsätt vara glada :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0