Lovisas Dag

Jag kom just hem från träningen och har precis ätit middag. Jag la mig väldigt sent så jag vaknade runt 11 men så blir det väl om man lägger sig kl. 3! Jag tänkte berätta lite om min otroligt intressanta dag för er.

Här är då min skridsko, jag tyckte det såg fint ut med vattendropparna som glänsde på skenan.
Jag har iallafall bakat havreflarn! Mmmm, jag älskar godsaker!! Speciellt kladdis och chokladbollar.
Undra om jag skulle kunna leva utan det xD
Jag tränade 2 ispass med en timmas paus imellanåt. I pausen gick vi ut och körde lite armlyft på hockeyns stång som sitter under en trappa. Man hänger tag i stången och häver sig upp några gånger. Måste nog..öva lite :P
Ha det  bra alla bananmuhamed lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0