Dygnat

Vi tre bananer dygnade inatt tillsammans med tre till kompisar i en bastuflotte! :D
Det var riktigt kul. :)
Det var några skumma typer utanför oss en gång bara, men de gick, vi ser ju så skräckinjagande ut...
Iiiiii xD
Men klockan åtta på morgonen märkte jag att jag var trött... Jag somnade nämligen sittande hela tiden! Ojä.
Alla försökte väcka mig hela tiden...men jag somnade bara...om...och om...och om...igen...haha.
Vad gjorde vi för att hålla oss vakna då?
Jo allt möjligt, t.ex. såg skräckfilm, knarkade kakor och busade typ. :D
Efter att vi sett skräckfilmen har alla plötsligt blivit rädda för färgen blå...mihihi, men det är för att allt det läskiga i filmen har med blått att göra..



Kom ihåg att det är Halloween! Klä ut er till bananer alla bananlovers!


Kommentarer
Postat av: Tove

SV: Tack!

Happy Halloween!

2009-10-31 @ 16:53:06
URL: http://photobytove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0