Inget Höstlov För Oss

Hej! *Snyft*
Min mobil har nyligen fått dampattacker!
Först när jag slängde den i sängen stängdes den av...och nu när jag skulle skriva ett sms och la den lite försiktigt på mitt skrivbord stängdes den också av! Bara den inte går sönder, jag älskar min mobil!

Imorgon händer något riktigt som inte är så roligt.
Jag, Ebba och Vanessa ska vara i skolan halv 8 för att bre 250 smörgåsar som vi ska sälja till lärarnas konferens. Det finns bara en bra och rolig sak med det, men det borde jag nog inte  skriva här... 
Kul att vara i skolan på höstlovet! :O
Pengarna vi får in som kommer att gå till vår klasskassa. Jag tror vi kommer få ungefär 10-11 000 spänn, woho!

w880i Pictures, Images and Photos
Här är min älskade mobil! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0